Mybblilandet

Greetings!

Välkommen till min värld och allt som finns där i. Här finns både lerfigurer, smycken, tavlor, pärlplattor och annat som jag skapat på ett eller annat vis. Jag vill dela med mig av min värld och valde att starta den här bloggen för att både visa upp, samt sälja det jag skapat. En del ting är prissatta, oftast de som finns tillgängliga för försäljning. Mycket av det jag inte har tillgängligt är inte omöjligt att beställa, om så önskas är det bara att säga till! Vill ni beställa eller köpa något så lämna er mailadress ihop med kommentaren så jag vet hur jag kan kontakta er. Jag hoppas att ni tycker om det jag gör, och att ni kan hjälpa mig att fortsätta med det!

Alla goda ting är tre!


Så därför har jag tre nya Mybblis att presentera. ;)
Det är fortfarande julklappar som skapas, och jag börjar bli färdig med allihop, åtminstone de av lera. Och förhoppningsvis är de inspirerande för de som är intresserade att beställa en egen, personlig Mybbli. Fortfarande 100kr, i valfritt tema. Ju personligare jag kan göra dem, desto roligare!

Den första här var en julklapp till min syster, och för oss blev det en tidig jul så den har redan flyttat dit. Den här Mybblin tyckte så mycket om henne att när hon piercade naveln, så gjorde han det med. Dessutom gillar han att måla, precis som hon gör. :)



De andra två gjorde jag färdigt ikväll. Vilka de är till avslöjar jag inte här.

Bull-Mybbli



Och Mybbli Semester




Här i samma inlägg kan jag ju tillägga att även min mor fick en tidig julklapp nyss, ett halsband i skogsserien jag presenterade tidigare. Det är ett knythalsband, och används ungefär på samma sätt som en halsduk. Lite fritt lindat hur man vill med andra ord. :)

Om någon är intresserad så kan jag göra fler eller liknande för 250:-



Hoppas ni har det bra i mörka december! Snart är det jul!

0 comments:

Post a Comment