Mybblilandet

Greetings!

Välkommen till min värld och allt som finns där i. Här finns både lerfigurer, smycken, tavlor, pärlplattor och annat som jag skapat på ett eller annat vis. Jag vill dela med mig av min värld och valde att starta den här bloggen för att både visa upp, samt sälja det jag skapat. En del ting är prissatta, oftast de som finns tillgängliga för försäljning. Mycket av det jag inte har tillgängligt är inte omöjligt att beställa, om så önskas är det bara att säga till! Vill ni beställa eller köpa något så lämna er mailadress ihop med kommentaren så jag vet hur jag kan kontakta er. Jag hoppas att ni tycker om det jag gör, och att ni kan hjälpa mig att fortsätta med det!

Det var en gång...


Hej, kul att du hittat hit!
Jag har skapat, pysslat och hållt min kreativitet igång hela livet igenom. Jag har aldrig haft tålamodet att bli tekniskt duktig i någon av de konstformer jag provat på, utan letade istället efter "min grej". På sätt och vis gör jag det fortfarande. För ett år sedan provade jag på att göra figurer i lera för första gången, och fann att det helt klart passade mig. Jag begränsar mig inte till ett område utan kommer posta allt jag skapar, i olika former. Vissa är kanske bättre gjorda än andra, och vad som är fint ligger ju i betraktarens öga.:)

Som arbetslös började jag fundera på hur jag skulle kunna få in någon extra krona, och kom fram till att jag skulle börja erbjuda det jag skapar till försäljning. Att sätta priser på sitt eget arbete är svårt, men jag försöker att göra det rättvist, med materialkostnader och nedlagd tid i åtanke. Med er hjälp kan jag fortsätta att skapa, och utvecklas. Inkomsterna läggs i nytt material.

Jag hoppas att ni tycker om bloggen, och det jag postar i den. Om ni inte finner något ni själva vill ha, så kanske ni kan hitta presenter, julklappstips eller annat. Kanske inspiration att själva sätta igång och pyssla! Och sprid gärna ordet till era vänner!

0 comments:

Post a Comment